ارسال رایگان

پاسخ به پرسش‌های متداول

شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار با وارد شدن به پنل کاربری ، گزینه "اطلاعات کاربری" می توانید مشخصات خود را ویرایش نمایید.

پس از تأیید دریافت کالا توسط تیم سولاوی ، گروه ارتباط با مشتریان، با شما تماس گرفته و اطلاعات حساب شما را دریافت میکند. پس از دریافت اطلاعات، وجه مورد نظر محاسبه و ظرف مدت 48 ساعت مبلغ برای شما واریز خواهد شد.

برای عودت وجه ابتدا باید شماره کارتی که به نام صاحب حساب کاربری میباشد و با آن پرداخت انجام شده است در اطلاعات خودتان ثبت نموده و سپس واحد خدمات پس از فروش سولاوی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنمایی‌های لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد ‌شد. در صورت لغو سفارش طی 1 تا 3 روز کاری پول به حساب شما واریز خواهد شد در صورت برگرداندن کالا، 2 تا 5 روز پس از دریافت کالا توسط انبار مبلغ سفارش به حساب شما برگردانده خواهد ‌شد.

به دلیل مقررات بهداشتی بازگرداندن کالا صرفاً به علت تغییر نظر یا سلیقه قابل پذیرش نیست. مرجوعی فقط برای نقص فنی، آسیب فیزیکی، تاریخ مصرف یا ارسال اشتباه انجام می‌شود.

اگر کالای دریافتی معیوب، آسیب-دیده، تاریخ‌گذشته یا با سفارش شما مغایر باشد، تا 24 ساعت پس از تحویل فرصت دارید درخواست مرجوعی ثبت کنید و پس از تایید کارشناسان ما ، کالا را مرجوع کنید.

آسیب یا ایراد فیزیکی یا تاریخ گذشته باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش سولاوی از طریق تلفن اطلاع داده شود . 
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا  خودداری شود . استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی به سولاوی بازگردانده شود و پلمپ محصول باز نشده باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن و یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. 

ارسال سفارش از طریق پست صورت می‌گیرد که در هنگام سفارش زمان تحویل کالا به پست مشخص می‌شود، سفارش شما طی 2 تا 5 روز کاری پس از تحویل سفارش به پست، به دست شما می‌رسد.

در سال ۱۴۰۴، در روزهای ۱۳ فروردین (روز طبیعت)، ۱۴ خرداد (رحلت امام خمینی)، ١۴ تیر (تاسوعا)، ١۵ تیر (عاشورا)، ٢٣ مرداد (اربعین حسینی)، ٣١ مرداد (رحلت حضرت رسول اکرم) و ۲۲ بهمن (سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی)، شرکت سولاوی تعطیل است و امکان پاسخگویی وجود ندارد. شما می‌توانید از طریق تلفن گویا مشکلات خود را ثبت و پس از روزهای تعطیل این موضوعات مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

در قسمت بالای صفحه روی علامت پروفایل کلیک کنید و فهرست سفارش های من رو انتخاب کنید.

در صورتی که سفارش شما در مرحله ثبت سفارش باشد، امکان اعمال هیچگونه تغییری وجود ندارد. اگر دریافت سفارش در آدرس ثبت شده برای شما مقدور نیست، شما می‌توانید با پشتیبانی امور مشتریان سولاوی تماس بگیرید و سفارش خود را لغو کنید

پس از نهایی کردن خرید، امکان جایگزین کردن کالا وجود ندارد، در صورت نیاز به کالای دیگر سفارش جدید ثبت نمایید.

برای لغو سفارش به واحد پشتیبانی در واتس آپ پیام بدهید ، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار می‌دهند. با توجه به قوانین جدید شاپرک بابت کسر کارمزد درگاه بانکی و مالیات ، پس از لغو سفارش، وجه پرداختی طی ۷۲ ساعت کاری به حساب‌تان واریز خواهد شد

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌ توانید سفارش خود را ثبت‌ نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

بله. ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد. اما جای نگرانی نیست. در این صورت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است، لذا خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

بله، شما می‌توانید از طریق درگاه‌های معتبر بانکی موجود در سایت و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایید.

در حال حاضر این امکان وجود ندارد و پرداخت ها از طریق درگاه پرداخت اینترنتی صورت میگیرد.

خیر، فروشگاه زیبایی سولاوی یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد و ثبت سفارش فقط از طریق ثبت اینترنتی امکان‌پذیر خواهد بود.